"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, February 22, 2011

my HUSBAND sedang dirawat di KLINIK...

Assalamualaikum semua...
alolololo...

sian my husband...
sudah menunjukkan tanda2 seru, koma & soal...
dan jangan laaa kau tunjuk tanda nokhtah yaaaa...
aku masih memerlukan mu...

tengahari tadi dia menunjukkan yg dia sedang sakit...
gagah jua aku memapahnya...

akhirnya malam ni, aku hantar juga ke klinik...
terlampau kesian...kesian sesangat...

sudah 7 tahun aku bersamanya...
mengharungi dugaan, rintangan & cabaran...

tak sanggup aku berpisah dengannye...
dialah duka lara & gelak tawa aku...

aku harap KAU cepat2 sembuh & gagah sepertia sediakala...
KAU kan kebal, mana bole sakit2...

oh, my AFD...
kembalilah kepadaku seperti dulu kala...

~ i miss u baby... ~
kete aku xlaa sehebat kete korang...janji kete aku & aku bahagia...
miaahahahaha...


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ cane nak g keje ni sok ek...cikgu Imanshah, sy nak tumpang... ~

13 comments:

puteri aminuddin said...

moge cepat sembuh . btw , anon uh sape erkk ? :')

Sasa Al-Sharif said...

haha.. boleh undi pulak. dia masuk klinik mana?

janji boleh jalan dan agak selesa :)

KUREKURE COMEL said...

ni mesti ade niat nk menduakan AFD ni...hehehe....


hope AFD tu cepat sembuh ye..cian WR...

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

"itu keleta aaaa manyak baek punya"

(terjemahan : kereta itu banyak yang perlu diperbaiki)

ghost writer said...

larat nya kau papah dia sampai ke klinik..sangat gagah.

pastikan doktor yang rawat tuh tak curi mana2 sistembody dia ek..
bukan leh caya sangat doktor2 klinik nih..

Fiqas said...

agaknya WR ada niat nak curang ngan dia tu kut... tu yang dia merajuk dulu tu..terus sakit... :)

IMANSHAH said...

AFD

AFUNDI DATO' K..hehe

~najwa~ said...

okeh, nak Afundi 20 teruss.. heheh...

alahai..asal ada kereta sendiri, tu kan dah super bagus ;)

si para para said...

hmmm adakah beliau di dera?
hehe undi sampai abis kredit la...kredit ada 5sen lagi nih...err boleh ke dylla..hehe

Amy Syaquena said...

semoga buah hati sihat seperti biasa ok..

Surie said...

hehe~ memula baca entri ni, suspen jek! hope AFD cepat sembuh..

p/s : to AFD, get well soon eh!kalau tk nti, WR meroyan..hehe~

beautiful_rose said...

untungla ade kereta....daripada aku kereta mainan pun tarak =p

sahromnasrudin said...

jangan risau...cikgu humairi kan leh tumpangkan hehehehhehe..

ape yg rosak, part tayar ke gear box ke?? terbang lagi la pulus jawabnya kan huhuhhhh

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors