"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, February 24, 2011

WR ahli politik terkenal...

Assalamualaikum...
minggu yang sangat busy...

ni dah malam baru dapat menjenguk laman sesenget WR...
jadi laa kan, dari xde ape2...

POLITIK?
mengapa WR dijadikan sebagai ahli politik?

WR sendiri pun tak tau...
politik ni banyak JENIS...

tempat keje dipolitikkan,
dirumah, dikampung & dimana2 saja...

bila WR dipolitikkan, WR rasa sangat meriah & hapi...
sebab bila ada yg mempolitikkan WR, tandanya dia caring & sentiasa mengingatkan tentang keje kita & sikap kita...

ada baik & ada buruknya juga...

antara keburukannya, hubungan akan menjadi renggang...
perasaan bila berhadapan akan menjadi kucar kacir...
keje tak tentu hala...hati berbaur- baur...

WR? xde kesah...ALLAH kan ada, mengapa perlu rasa tergugat...
jika kita dipihak yg benar, kita tidak akan merasa sunyi...
malah, ALLAH berikan kegembiraan kpd kita setiap saat...

tak rugi jika kita di POLITIKKAN...
kerana kita YANG UNTUNG, mereka YANG RUGI...

so, marilah kita sama2 MENGUNDI WR sebagai ahli politik...
kaya raya dia nanti...bole banjer korang makan2...

yeah, KAMI UNDI WR...!!!

~ hidup mesti ceria walaupun bekeje dah mcm robot ~



Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ pelik, xde perkataan "AKU" digunakan dalam entry nih...hahaha... ~

21 comments:

puteri aminuddin said...

nampak comel :)

TiKa LEh said...

hahaha..bekerjalah spt robot tp jgn xde perasaan macam robot..kehkehkeh

ibuintan said...

memang hampeh bila tempat keje dipolitikkan, maka muncullah si kipas satay dan si tungku batu

ghost writer said...

robot tuh leh gerak tak....

lepas nih nak suh robot jer buat keje..dah letih.

akan diundi untuk WR....sms boleh?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cer citer - cer citer,
nak pangkah kat mana nih ?

REPUBLIK N9 said...

ha3... salam kenal :)

Edy Zaidi said...

tu WR ke?

ana said...

kreatif2 la gmbr WR nie...

nurkass said...

wahhh..
kiutnyer gambar tu dik..
gambar ngan ikan ari tu pun comey sangat..hehe

senyum selalu..

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum White Rose,

Politik, politik juga, jangan sampai kita bangkerap di sana dah.

Cma Shiema said...

cma undi wr..

wahh...cumel skali robot tu..
:P

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

buat aku selalu terbayang kat ko je nengok gambo tu...

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

ramai nnti gile bayang tgk pic awak tue..cikgu myri dengan saya dah kena dah huhuhhh

Sasa Al-Sharif said...

ada tawaran subsidi ka? hahaha

Ina said...

saya undi wr untuk gambo robot tu..he.he

sissyira said...

salam


erk....belum layak mengundi ni ...heheh

Yasminhamid said...

bila nak mengundi ni??

adol ihsan said...

assalamualaikum ..

sy undi robot itu,,

e'eh , silap..

sy undi WR .. huhuu,,

KUREKURE COMEL said...

jom rmai2 undi WR...hehehe...


sgt comel...hehehe..suke nengok...

Adinda Amy Sensei said...

selamat maju jaya sis...

Fiqas said...

ye, mari kita ramai2 undi WR... :p

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors