"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, February 18, 2011

kodok NGOREK...

Assalamualaikum semua...
sedang2 aku cari lagu2 pengakap,
sekali tu kuar KODOK NGOREK...

hahahaha...

jom tengok video nih...




Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ haish...ape nak buat nih... ~

23 comments:

Adinda Amy Sensei said...

oohhhh...guru pengakap ek?

deAnza-wAnda said...

hihihi... x bole blah...klakar seyh..

Nur Misnan said...

kelakar plak si kodok tuh

ni kira merangkap cikgu pengakap ler
nak join sekali boleh tak??

hysman said...

kehkehkeh....

adoiiyaaiiii.....
giler kentang siiuuutttt..
hahaha...

kak guru pengakap yer?
amboiii...ngangkap2 skrg...
ditangkap si kumbang karang baru taw...
alamak!! laariiksss..

hehe..
papepun jarang kak pengakap wanita kat tmptt saye lah dolu2..
hehe..chaiyok kak!!
yeahh..:p

nurkass said...

kodok ngore rikitik rikitik....
cam tak percaya je dia ni guru pengakap..ke pengakap guru dia..lalala

E.d.Y said...

haha..cute giler

zati embong said...

1st time tgk vid nih.senior kat ofis, punyalah dia takut dgn katak, sebut nama katak pun xboleh tau depan dia.

Amieynna Amin said...

lagu rukutuk rukutuk..
hehe..
selalu nyanyi masa kawad.. hehe

sahromnasrudin said...

awak dh jd penyelia pengakaap ke????

dulu sy masuk pengakap..time camping paling best sekali kans...

Sasa Al-Sharif said...

lawak hensem mcm aku. hehe

Amy Syaquena said...

hahaha lawak gile tapi cute bangat...

white rose said...

[AMY]
oh, bukan...
guru yg ditangkap menjadi pengakap...

hahaha...


[WANDA]
banyak lagi tau...tpi ini yg paling best...
malam ni layan kartun lagi ye...
haha...


[NURMISSNAN]
hahaha...cute kan katak tuh...
ade jugak katak mcm tu kan...
nak join? jom2...

white rose said...

[HYSMAN]
hahaha...
kau ingat akak ni mcm lalat yg kena tangkap dgn katak tu?
hahaha...

akak lalat yg beracun...
bahaya, besar nanti tercekik...
hahahaha...


[NURKASS]
kodok nyorok, rokotok rokotok...
dipinggir kali, rikitik rikitik...
HAHAHA...

percayalaaaahhh...

miahaha...


[E.D.Y]
serius ke kau tengok?
urrmm...macam musykil jer...

white rose said...

[ZATI EMBONG]
akak pun sama, masa tgk tu hahaha...gelak tak hingat dah...
trus hilang idea nak cari lagu2 pengakap...


[AMIEYNA]
hahaha...lagu2 tu masa akak dah jadi cikgu baru tau...
kalau tau, mmg xreti langsung...


[SAHROMNASRUDIN]
xdela, guru pengakap jer...
sy mane layak nak jadi penyelia...
ikrar pengakap pun xtau...
hahaha...

ye,ye,ye...time perkhemahan mmg best...

white rose said...

[SASA]
hahaha...kau mengaku ye?
lawak katak ni lawak hensem mcm kau?
hahahhaa...

ok, aku terima...
miahahaha...


[AMY]
cute macam sapa tu amy?
hahaha...

wahida said...

nape carik lagu pengakap? awak cikgu pengakap ke sis?

syafiQakarim said...

haha comel.
haha peh..tabik la kak ;p

white rose said...

[WAHIDA]
ye kak...sy cikgu pengakap...
weeeee...


[SYAFIQAKARIM]
hahaha...comel mcm awak ke?
miahaha...

ghost writer said...

hahahahahahahaha..................!!!

aku nak gelak jer sepanjang petang nih.nak tunjuk kat kawan2 aku...

orang tamak selalu mati dulu.hahaha

white rose said...

[GHOST WRITER]
hahaha...

tunjuk2, jangan tak tunjuk...

Faaein Himura said...

apa kaitan pengakap dgn katak ni.

padan muka katak kurus tu... mendengki lagi... akhirnya kena langgar juga....

white rose said...

[FAAEIN]
hahaha...
akak kan tengah cari lagu KODOK NGOROK, sekali tu kuar yg nih...
hahahaha...

org tamak selalu rugi...

Fiqas said...

lawak r katak tu gelak..tak bleh blah...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors