"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, February 19, 2011

WR adalah GADIS KAMPUNG yang sebenarnya...

Assalamualaikum semua...
hahahaha...tajuk entry bolee blaaahhh...

arini aku nak tunjuk gambar2 yg menunjukkan bahawa AKU ADALAH GADIS KAMPUNG a.k.a MINAH KAMPUNG...

jom layan gambar2 ni sementara menanti contest yang akan dipublishkan pada malam ini...
tungguuu....

~ tentu korang bayangkan ini dilaut kan?...~
 ANDA SALAH...

~ ini adalah AGENDA RUTIN WAJIB bagi generasi kami... ~

~ korang nampak kan? IKAN- IKAN sedang melompat tuk melepasi jaring... ~

~ bapak sedara & sepupu aku...mereka menarik jaring lagi 1 menuju ke mak sedara aku... ~
maknanya ikan2 akan berkumpul...

~ bapak sedara yang keriangan mendapat ikan2 yg best... ~

~ hari kedua turun lagi...kejadian terjadi pada cuti MAULIDUR RASUL baru2 nih... ~
aku pun turut serta...hebat kan? miahahaha...

~ ni adik aku...mcm bapak orang...mmg bapak org dah, anak pun da 2 tahun... ~
hasil tangkapan hari kedua...

~ hasil diletakkan didalam kotak...kotak ais tuh...~
ni namanye ikan LAMPAM PUTIH & campur yg lain2...

~ ikan paling besar yang kami dapat pada hari itu... ~

~ yeaaah...WR adalah gadis kampung yang sebenarnya... ~
miahahahaha...dah lama aku tak letak gambar sendiri...ni laah saat2 yg menghappykan aku...sowi, WR dalam keadaan tak terurus, berbau ikan, comot & selebet...jangan mudah jatuh cinta dengan beliau...ok?
ikan & WR tak dapat dipisahkan...ade FAHAM?!!!


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ ape perasaan korang bila seseorang yg dah lama tak tegur korang, tetapi secara tiba2 nye menegur korang dengan baiknya? urm...macam ade makna tersembunyi je kan... ~

12 comments:

~najwa~ said...

sungei mana yong?

Adinda Amy Sensei said...

saye punnnn org kampunggg... :)

Nurr Kasih said...

wah best pula tgk aktiviti menangkap ikan ni..:)

ghost writer said...

wah bestnya.....nak join gak.ikan sungai yang fresh memang aku giler nak sumbat dalam perut aku..

aitt..apsal ikan di darat manusia di sungai lak....

ibuintan said...

alahai knape kampung kita jauh bona.... bak lah sekali ngulai ikan tu

hahaha..samo bau WR ngan ikan tu...

zati embong said...

haha kak, dekatnya posing dengan ikan, mcm nak msuk mulut terus O.o

dia rindu kot, 2yg dia tegur tetibe tu kak O.o

TiKa LEh said...

wah, mcm best je tangkap ikan.byk tu..bakar ke lps tu???

Sasa Al-Sharif said...

cik ros dgn putera ikan pulak. hehe.. orang asal kampung jugak la

Nur Misnan said...

adussss... awat nak tangkap ikan
tak ajak der...
sodap giler ikan tuh..
bakar pun sodap... hu3

aku jugak orang kampung cik putih
semua manusia dalam dunia nih asal dari kampung...
mana yang perasan orang bandar tuh
kipas kasi hangit der.. harharhar

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

tauuuu....oang kampong gajah!, walaupun dah jadi pekan, kota a.a.a bandar....ia tetaplah kampong gajah!

KUREKURE COMEL said...

wahhhh...sgt seronok....kat pahang ke?huhuhu

Fiqas said...

saya anak peneroka..boleh kira kampung jugak kan..seronoknya main sungai..kecik2 dulu selalu ikut abah kesungai..:)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors