"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, February 20, 2011

mengapa oh mengapa?

Assalamualaikum...
haihh...kenapa nih...

hati tak tenteram...jiwa gelisah...fikiran melayang2...

mau rehat2 & tido dengan cepat...
moga2 pulih sperti sediakala...


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ jangan segan2 join contest tu ye... ~

16 comments:

niesz said...

xpe kak, dpt kan rest secukup nyer..ehe..

EdY Zaidi said...

terjun bangunan..insyaAllah tenteram selama-lamanya..hahaha

deAnza-wAnda said...

haishhh... penat ngalahkan org bertunang..hihih

ghost writer said...

hati diserbu gelisah pasai apa...?

kan tidur itu pilihan yang paling bagus...

ummu said...

assalam rose
jom ambil angin udara yang nyaman.
hmm..akak pun sejak seminggu 6 hari kerja, memang kena rehat banayk sambil menolak kerusi roda kak, sambil riadah ambil udara bersih

Fiqas said...

tidor puas2, nnt bangun hilang segala keresahan itu..:)

si para para said...

kenapa ni darling.hehe gatal la pulak..kenapa ni WR...ada problem ke..

hysman said...

esok jumpe bebudak konfem dah tak gelisah..

mlm2 ni gelisah mimpi jer kak..
hehee...

take a rest kak,
jgn terlalu pikirkan si dia..
taw la die menjaga diri..
aikk??? lari tajuk..
hahahaa....

insyaAllah moga pulih yer kak,
jgn byk pikir sgt..
sakit kang susah...
:)

mR.sYaH said...

mesti ada yg tak beres lg nih.. lupa nak marking kertas periksa kot.. hehe..

TiKa LEh said...

tidur je..hilang nt esok pg..hehe

nurkass said...
This comment has been removed by the author.
nurkass said...

ahaa..
rindu ngan akak la tu dik non..hehe

Amy Syaquena said...

rest cukup2 ye dear..

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

jomla kita melayang minda erk hehehee

KUREKURE COMEL said...

kenapa oh kenapa....
insyaallah...hope tak ada ape2 la tu..

zati embong said...

kak,jat tahu cane.kak cium mnyak cap kapak bnyak2.mesti rasa tenang O.o

petua jat tu tau.hak cipta terpelihara.

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors