"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, March 26, 2011

mencuba...terusku mencuba...

Assalamualaikum semua...
maaf, aku terlalu busy...
esok aku ade kelas dah...

nanti aku singgah ke umah korang...
thanks a lot...



~ masih menanggung sebuah kisah yang terpendam...maaf, aku emosi lagi... ~

28 comments:

Adinda Amy Sensei said...

good luck eeeeh.... :)

Faaein Himura said...

ada kelas? belajar ajin2 eh kak.. hehehe.. takper2.. saya paham.. be strong! sis puteh.. hehehe... (^^,)

ibuintan said...

belajar dengan baik ye..

sissyira said...

salam

kak. kita tak suka dato T..huhu

ghost writer said...

okay...

nak layan lagu siti pon macam bosan.

so,enjoy ur class tomorrow.

ahmad humairi said...

xde pon ko kat lam kelas....aku pi tengok takraw tadi...x nampak pon.

khaifaiz said...

Happy study k WR

zati embong said...

kak,jat pn still emosi gak 2 hari nih.huhu.kerja bnyak,tp perasaan x stabil.susah hati betul.

ieda said...

gud luck dik .. belajar betul2 tau :))

aNiS aNiSa said...

smoga terus kuat dan kuat =)

entry baru : Kenapa kita Tak Dapat Apa yang Kita Idam-Idamkan??

si para para said...

jangan pernah berhenti.........

Sasa Al-Sharif said...

aku jugak agak sibuk kebelakangan ni

IMANSHAH said...

ada entri untukmu

http://www.abgshah.com/2011/03/antara-gadis-bunga-dan-white-rose-mana.html

Dinas Aldi said...

err akak bukan anon, hehehe. salam kenal dik. baca entri dik Imanshah tadi, terus ke sini.

KUREKURE COMEL said...

jom sambut hari mood tak stabil ramai2...huhuhu..



selamat blajor kak...

Cma Shiema said...

selamat membizikan diri kak....:p~

gadisBunga said...

salam singgah dari blog dato' imanshah. :)

Raji berkata said...

ni lagu baru Siti ker?

Cma Shiema said...

selamat mencuba..coba..n terus mencoba..(pejal taher)
selamat berstudy kak..

niesz said...

xpe sis, take ur time, belajar rajin2 ye..heee...

kiwi said...

gud luck tau ^^

nurkass said...

selamat menjalankan tugas sebagai seorang pelajar..

erkk..tak gi dating ke..hehe

Amy Syaquena said...

x pe kami memahami , good luck dear n take care k..windu nak menyakat ko hehe..

Ina said...

hi..dear, gud luck with your studies ye..

anntaj said...

suka laguni...

afzan said...

kelas mengajar atau kelas belajar?
aku, dia & lensa

ummu said...

assalamualaikum rose,
selamat maju jaya dik.
sabar je lah dgn hamba2 Allah tu,dik.semoga kejayaan rose nanti menggembirakan Rose dan insan2 tersayang.
akak pun tak suka kalau orang masuk blog kita nak cakap bukan2.

Nur Misnan said...

itu nak pegi klas kahwin kot.. hehehehe

kat klas jgn berangan
ada karang tersasul nyanyi lagu tok ti
tapi aku tak minat dia lah cik putih
boring dgr suaranya... sollyyyy

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors