"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, March 29, 2011

Dato' SHAH ngedet dengan Datin WR...

Assalamualaikum semua...
selamat pagi...

mcm2 hal dlm minggu ni...
semuanya begitu padat...

baru2 ni aku bawak kanak2 ribena ke UTP, Sri Iskandar...
dorang ade program belajar komputer yg dianjurkan oleh Universiti Petronas...

canggih beb...semuanya canggih kat dalam tuh...
tiap2 minggu ade je program yg dorang buat untuk org luar join sekali...

- yg banyaknya budak2 UTP yg main kayak nih -

termasuk laaa permainan air, paintball dan mcm2 lagi...
aku je tak sempat nak redah semua tu...

 - ok la, RM10 tuk 1 swan, bole naik 2 orang -

aku pakai baju kurung tu beb...
mau terbang kain aku nanti...
hahahaha...

- Dato' SHAH dating dgn Datin WR -

wei, rindu sama aku ye...
takpe, takpe...Dato' SHAH dah pilih aku dulu...
nangis laaa korang pasnih...

hahaha...





- thanks ya blogger2 dari blog Dato' SHAH singgah & follow Datin WR -

25 comments:

apple hijau said...

waduh waduh...romantik gitu.. he he

Amni said...

lama dah tak main kayak ni kak..masa cuti hari tu nak bawak mirul men kayak.. dia boleh cakap tak nak... main benda lain... boleh? grrrr...............

ibuintan said...

WR,


menci tau!

hahahahaha.... tak terbayang anak Iman berdeting ngan WR naik swan tu


tak tenggelam ke nanti?

i like... Dato Iman n Datin WR.. sodap yo bunyi ea

WR... ado yg makan ati ni tau!!

nurkass said...

wahhhhhhhhhhhhh!!!!
camne leh jadi camni nih...
ehem..ehem..
kenapa swan tu yg dipilih..kenapa???..kenapa???

Sasa Al-Sharif said...

cik ros hati2 bila berkayak tu. imbang baik2. hehe

Amy Syaquena said...

Dengan keadaan internet yang lembab nie , gambar pun jadi segan2 nak kuar kuar habis..dapat tengok separuh je huhuhu~

Amieynna Amin said...

wah2...
imansyah promote wr nampak..
hehe..

khaifaiz said...

Wah WR.. mcm ada apa2 je ni... hehehe..


Promote mem-promote

ghost writer said...

mana kau WR..apsal aku tak nampak ko ek...

jaga-jaga,tasik yang tenang jangan disangka takde naga...haha

bagi chance kat dato shah!

KUREKURE COMEL said...

wahhh...pi sana terus dpt title datin ye..


mina nak pi jgk la..mana la tau dpt tilte pun sri pulak kan..kihkihkih...

adol ihsan said...

Salam :

Waahh.. dengan datuk gitu,, :)
Advance kak skang ni ..

Hehe ..

ahmad humairi said...

Selamat berbahagia,
Nanti jangan lupa kad undangan, kalau jadik kawin nanti....

bercintalah dulu....

Cma Shiema said...

amboi2...jeles mak...berdating swan tu you...
he..:p

zati embong said...

wahh besarnya tasik kat utp.kalau kat ump ada tasik jugak,confirm penuh sekeliling tasik budak2 ni duk mancing.haha.

IMANSHAH said...

eh jom le berkayak kat Lost World..wehehe..

salah bukan dato' sekarang dah dapat Tan Sri

sissyira said...

salam

kak, kita pun ngah cari swan ni la, tak ada plak kat tasik shah alam.. teringin nak naik ni.

niesz said...

alamak, sape dato'shah tu yer, ni yang buat niesz rase nk tahu nie..heeee...sempat lg dating di tepi tasik..haha..

Faaein Himura said...

akak.. nape tak bagitau datang UTP.. kalau tak boleh jumpe... majuk arrr cam ni.. hahaha...

kayak.. ruginya tak pi main kayak aritu.. kalau tak mesti jumpa cikgu puteh yang berbaju kurung itu.. hahaha.. =P

syafiqakarim said...

ni jles ni.hahah

adol ihsan said...

Salam :

Kak, sy ade tag kak utk 1 contest :

http://qhaisrose.blogspot.com/2011/03/contest-perempuanlelaki-melayu-terakhir.html

gadisBunga said...

hai datin! err...ke puan sri? hihi~

sahromnasrudin said...

jelesnya.......huhuhuh

ieda said...

aduhh dah lama x naik kayak nie dikk
winduu zaman anak2 dara dulu ...

jeless tgk ekekke

Fiqas said...

igtkan nak skodeng WR naik swan tu ngan baju kurung tadi... hihihi

Raji berkata said...

uish romantis betul Dato dan Datin nih
hahaha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors