"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, March 20, 2011

don't look at me...WR

Assalamualaikum semua...
arrrgghhh...tak jadi nak marah...

seharian tak bole access internet...
bila tangan mula mendail 100, operater dah siap cakap...

"KAMI MEMOHON MAAF DIATAS KESULITAN TALIAN INTERNET YANG AGAK LAMBAT KERANA  GANGGUAN GEMPA BUMI YANG BERLAKU DI AMERIKA DAN JEPUN...HARAP MAAF..."

ntah, yang aku dengar tu je ayatnya...
tak sempat nak tggu operater "LIVE" bercakap, aku dah letak telepon...

sehari suntuk, ni baru ade semula...
janji mlm ni nak tido awal, tak jadi...
sebabnya nak g jugak umah korang...

dah 2 hari mcm ni...
alahaaai...



header baru, sengaja aku main tempek...
ada yg suke & ada yg tak suke...

aku xkesah...janji korang "DON'T LOOK AT ME...WR"...
trademark terbaru aku...

miahahahaha...


~ batuk semakin teruk...help me... ~

12 comments:

khaifaiz said...

keadaan yg sama telah terjadi.. hehehe

si para para said...

nak tengok jugak.hehe

ghost writer said...

nampaknya kita terlalu bergantung pada teknologi Jepang dan Amerika....huh

IMANSHAH said...

ada abg kisah?? huhu

biar lah, blog kamu, kamu punya suka lah kan

Sasa Al-Sharif said...

trademark tu susah nak diingat oleh blogger yg baru datang sini. percayalah. white rose lebih mudah dikenali

zati embong said...

hihi,xde2.jat nk tgk gak!join sipara2.hihi

Faaein Himura said...

header baru.... saya suka... hehehehe.. tu tandanya dia suh akak berehat.... =P

TiKa LEh said...

hehehh..comel gak header tu..

KUREKURE COMEL said...

hehehe...npe xckp dgn mina...mina direct buat report...kihkihkih...



ala....nak tgk jgk...xbaik kedekut tau...hihihi....

Fiqas said...

cantik header baru..saya suka...

Amieynna Amin said...

oo yeke.. akak pakai tm nye eh?

mula2 mcm xperasan taw minah bersanggul bunga ros ni.. mungkin sbb dah kata dun look at me.. tapi bile tertengok.. pergh comel nye.. walaupun dr belakang.. hehe

Cma Shiema said...

situasi kita sama kak...:P
header baru??menarik juga..trademark pun oke..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors