"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, March 23, 2011

kesan RADIASI...

Assalamualaikum semua...
semoga terus sehat seperti sediakala...
sowi, aku busy sangat2...

siang malam bekerja tanpa henti...asyik2 keje...
kalau asyik2 kawin, ok jugak...
hahaha...

KESAN- KESAN RADIASI a.k.a RADIASUDAHBASI...

  • Batuk-batuk
  • Kepala kadangkala pening2...
  • Suara tersekat2...rock mcm suara Ella
  • Mata terpejam2...
  • Kuat makan...melebihi had kelajuan
  • Kuat ngantok dpn lappy...
  • Perut mula membonjol 3 inci...


oh, ya...adakah ini kesan2 radiasudahbasi?
punah harapanku...
miahahaha...


malam2 nanti,
aku singgah umah korang jap lagi nak ajak g dating...


~ buat baik salah, buat jahat pun salah...sudahnya aku buat dua-dua...hahaha ~

24 comments:

Nur Misnan said...

salam cik putih..
kalau buat jahat dan baik
orang suka pun sama jer
kalau buat baik dan jahat
ayat sama jer. hu3

tapi kalau buat kedua2nya
org jeling tengok atas bawah dan blah..

♥ manje ♥ said...

ini betul2 ke tipu2 =)

zati embong said...

kak,kalau cmtu,jat pun dah kna radiasi.hihi.

khaifaiz said...

suara khai serak.. ni mesti kesan radiasi.. hehehe

ghost writer said...

WR

tapi aku dapat kesan 'radiasalahisi' sedang menukarkan bentuk muka bumi..huahua..

amalkan hidup sihat dan bersenam..

therosputih said...

jom buat jahat reramai...

Fiqas said...

WR, Siang malam keje tanpa henti? wah, sudah jadi superwomen ni.

adol ihsan said...

salam ..

perut sy dah naik lebih 3 inci .. sah, adol ihsan dah kne radiasi ni..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nanti dulu..belum sampai masa date gua belum siap time ni

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

Kesan radiasi tu tak sama dengan kesan aroma tu ek???

Cma Shiema said...

saye sukaa jahat n saye suka baekkk..
lalalala...

nurkass said...

gi dating??
nak ikut..

Amy Syaquena said...

Amboi bunga2 tue dah ada , mungkin dah sampai masanya awak nak jemput amy makan nasi minyak kot hehe..

Nia said...

asyik2 kahwin? haha..jgn dik,..sekali je kahwin..

ibuintan said...

baik2 jahat takpe... jangan jahat tak baik-baik..

wah..gi dating gitu


hahahha....

Yasminhamid said...

akak dah kena kesan ridiasi yang sama.. huhuhu..

kella said...

salam singgah sini :)

IMANSHAH said...

batuk ni..adei

Adinda Amy Sensei said...

wat lawak ehh...hehehhehe

ieda said...

uishh bahaya nie .. kena berjaga2 nie :)

dik ada TAQ 4 u :)
http://iedaimmi.blogspot.com/2011/03/segmen-50-bloglist-blogger-bersama-aim.html

niesz said...

hahaha..ni bukan kesan radiasi ni kan, ni kesan terlebih mkn..ekekeke...

si para para said...

oh kenapa simpton tu ada kat sini..opsss

aNiS aNiSa said...

radiasi plak dy hehe

smoga dipermudahkan segala urusan =)

antry best : Egokah lelaki??

KUREKURE COMEL said...

perhhhh...best jgk radiasi tu...hihihi.....



nak join...hahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors