"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, March 22, 2011

Ritual Perkahwinan...

Assalamualaikum...
dah, dah, dah...jangan ingat aku nak kawin...

tunggu "kamu" belum sampai2 lagi...
salah jalan ke atau tayar kereta kuda pancit...
miahaha...

ok, ritual perkahwinan bagi...

"Badak airRitual kawin badak air dapat dipandang sangat aneh bagi manusia. Saat bertemu betina, si jantan akan mengambil posisi yang dapat dilihat dengan mudah oleh betina. Setelah itu, sijantan akan buang air (berak,kencing) sekaligus. Untuk lebih menarik perhatian sang betina, si jantan akan memutar ekornya seperti kipas untuk mengirimkan aroma kotorannya kepada sang betina."


kau tau ape maksudnye?
hahahaha...

~ badak juga pandai bersukan seperti anda ~
miahaha...


wahai lelaki2 disana, jangan sesekali mengeluarkan "aroma harmoni" bila nak ngorat gegurl ye...
sangat tak senonoh tau...

agak2 sopan la sikit time2 nak ngorat tuh...
kang salah cara, melepas derr...


~ kembali normal... ~

21 comments:

zati embong said...

kak Wr: 2 mmg kisah benar ke psal badak air?hihi

td bercakap dgn ofismate psl lelaki. lelaki, kalau da tawar hati mmg xleh buat ape dah eh kak?

khaifaiz said...

Pasal badak air kahwin rupenyer.. Ingatkn ritual perkahwinan WR td..


P/S: Memang tak siuman la kalau lelaki nk mengayat gegurl smbil mengeluarkan aroma harmoni.. uish2

nurkass said...

erkk..
ada pengalaman ek.ek..hehe
tetiba je badak air kena..musykil..musykil..

Sasa Al-Sharif said...

badak tu perasan bau angin dia wangi.

kalau aku konpem la cool. suara nyaring kena ubah sikit bunyi macho. haha..

Surie said...

Adekah WR yg terkena aroma harmoni itu?hohoho~

K I R I M A R U~ said...

hehehe akak ni suspen tol.

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

Pompuan pun...kena jaga gak aroma tuuu.....baru harmoni.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

aroma dan harmoni jika disatukan pasti kan harum heheheheh

KUREKURE COMEL said...

hahaha.......nsib baik gimnastik takde....lg best aroma tu....hihihi...


dpt masam2 ckit....perhhhh....
kembang hidung...hahaha

Amy Syaquena said...

adakah anda yang terkna aroma harmoni tue jeng jeng jeng...hehehe

ghost writer said...

haha...takkan style badak tuh nak dijadikan contoh teladan dalam ngorat pompuan..aiilar..gunalar style kuda ker aper...

macam2 WR nih..

Amieynna Amin said...

hehehe... xsenonoh nye badak.. kesian badak betina..

TiKa LEh said...

ok gak tu..tnda tak ego..hahhaha

Hunny said...

Nak ngorat mesti wangi la WR... taktik kena betul.. Kentut pun wangi jugak. Bila dah dapat, baru tau, kentut sama jugak, busuk! Ahahhaa..

niesz said...

hahaha..ni ape yg x kena kak, bau badan ke, kentut ke ,bau mulut ke, kalau niesz, nk kuar ngn niesz, wajib gosok gg, pkai deodorant, minyk wangi, rmbut mesti kemas..kalau x, jgn hrp niesz nk kuar ngn die..haha..

♥ manje ♥ said...

erk agak tidak sesuai badak air ni jadi maskot hehe ~

Cma Shiema said...

ritual bdk air kawen...
ingtkan ritual ape je td..
muahahaha,,,
sadiss sungguh...betul tu..kalo nk ngurat jgn la melepaskan mende tu dan mengipas2kan utk tarik perhatian cewek2 ye..
nayo!

Ina said...

kelakar gambo badak exercise..ha.ha..tak senonoh tul cara si badak ni mengorat yer..

✿....rossa alina....✿ said...

masalahnye sekarang ni kan,kebanyakan lelaki ske melepaskan aroma2 iteew...yakkss..

beautiful_rose said...

hahahha aroma bau ketiak ye dak....

si para para said...

hehe tak senonoh betul la..mesti belejar dari badak ni..hehe

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors