"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, March 3, 2011

umor dah 30 nanti...

Assalamualaikum semua...
sowi laaa, malam2 ni baru dapat on9 semula...

pagi tdi seawal subuh aku dah bergerak ke ipoh...
menghadiri taklimat jQAF di BTP, ipoh...

naseb baik la aku dah biasa ke sana...
xde masalah nak redah...

agak laju gak aku bawak sesubuh2 tuh...
xpe, abg polis masih tido lagi...
miahahaha...

laa ni sempat gak chat dgn kawan2 sekolah aku dlu...

ayat yg bole menyebabkan aku rasa nak je ketuk2 kepala kawan aku nih haaa...
miahahaha...

"KALAU KITA DAH UMUR 30 NANTI, TAK KAWIN- KAWIN JUGAK, KITA KAWIN BERDUA JE LAA...TAKDE SUSAH2 NAK MENCARI DAH..."

aku tau laa kau frust...
hahahaha...

bole blaaahhh...
sesuke je kau kan...

~ sepupu aku a.k.a kembar tak seiras bertunang ~
 sebelah tu adik dia, pun bakal bertunang dalam masa terdekat nih...

~ kami lahir hanya beza beberapa jam sahaja...dia 16hb aku 17hb...bulan yg sama, tahun yg sama... ~
tu dipanggil kembar tak seiras...kecik2 mmg berkepit je dgn dia...
dah besar2 ni masing2 bawa haluan...dia org bandar, aku org kampung...


~ arrggghhh...rasa nak menjerittt...!!! ~

23 comments:

KUREKURE COMEL said...

sabau kak....insyaallah ada jodoh tu...huhuhu....


akak buka mata ye....hehehe

IMANSHAH said...

I PUN ORG BANDAR..KUIKUI

puteri aminuddin said...

due due chantek :) tak ame ag datang lahh seorang jejake tampan lagi baek haty untuk akak :) amin !

ibuintan said...

kalau dah jodoh ape salahnya..

kembar dah tunang, lepas ni giliran WR pula.... hahaha ngan member lama tu la..

sissyira said...

salam..

jangan nak mengatai.perempuan sama perempuan mana leh kawin..hehe


p/s : kak syira melawak je...jgn la kak, x adil la utk semua orang...terima kasih sbb niat tu,,Tuhan dah bg satu kebaikkan utk akak amin..

adol ihsan said...

ohh.. sape nk jd pengapit saya nnti ye..

hhmm... :)

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Kita samalah ustazah orang kampong..:)

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

kan ko dah mengakui bermadu itu manisss?

nurkass said...

haha..
dan tak mustahil WR pun leh dapat anak kembar..insyaAllahhhhh..

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

awak dijemput ke kenduri blogger imma jamal tak?? next week kan???

Fiqas said...

salam WR, kalau dah jodoh dan sampai seru tu nnt dia dtg sendiri.... :)

Cma Shiema said...

no komen..
tp cantik sungguh kembar tu walau x seiras...:p

Yasminhamid said...

cepat atau lambat.. jodohnya pasti akan tiba.. kan??

niesz said...

tahniah..hehe..

ape lagi kak, tunggu turn akak je lpas nie..xsabau nak mkn nasi minyak dah nie..ehe..

zati embong said...

InsyaAllah tuhan dah tetapkan semuanya.

Jat skrg ni pun, tunggu je,malas da rasa nk cari.cari pasal dgn org rajin la O.o

Ina said...

Insyaallah..ada jodoh kita..cuma cepat atau lambat je..saya pun lmbt jugak..

TiKa LEh said...

heheh..insyallah ada jodoh tu...semua telah ditetapkan...

Amieynna Amin said...

tak lama lagi la tu..
hehe..
saya doakan yg terbaik untuk akak..

syafiQakarim said...

hahha eleh..mengada.
apa salah nya pun.
ahahah oh..ayu gamaba ;)

Edy Zaidi said...

insyaAllah, akan ketemu mr. right

Adinda Amy Sensei said...

moga jodoh yg baik akan dtg padamu...

Sasa Al-Sharif said...

semoga cepat bertemu jodoh. amin

Faaein Himura said...

InshaAllah ada jodohnya kak.. bila baca entry kak ni.. terfikir gak diri sndri ni.. aiseh.. umo kite pun makin meningkat ni.. hehehe...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors