"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, May 16, 2011

WELCOME BACK CIKGU WHITE...!!!

Assalamualaikum semua...
ye, genap sebulan aku menghilangkan diri...
genap sebulan juga macam2 cerita yang berlaku...

ada suka, ada duka...
apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kpd semua sahabat2 blog yang setia menanti aku disini...

ceewaahhh...mcm laa glemer sangat kau kiah...
sedo- sedo lerr...takde sape nak melayan...
miahahaha...

thanks kpd adik kembo aku, blog THEROSPUTIH, yg sms aku...
cikgu Imanshah yg smpt berbalas kata di FB, kpd AMIEYNA pun smpt berbalas khabar...
cuma di bahagian blog jer, aku tak sempat nak balas apa2 pun...

minta maaf sangat2...

tak terhingga jua ucapan "SELAMAT HARI GURU" yang disampaikan oleh sahabat2 blogger...
kepada anda, KALIAN ADALAH THE BEST...
thanks ya...

esok...esok adalah HARI GURU...

selamat HARI GURU kpd semua warga GURU yg ade dalam dunia blog,
di seluruh Malaysia, sahabat2 GURU ku, GURU2 ku yg terdahulu dan guru2 disekolah aku...
terutama guru dihatiku adalah ABAH & EMAK aku...

insya'Allah, aku akan berblog semula mulai hari ini...

tengah semangat ni...korang jangan main2...
kang ade yang menangis...
hahahaha...

dah2, jom kita tido...esok nak bermain- main dihari guru...

dah namanya HARI GURU, hanya GURU je laaa yang sambut...
budak2 kena duduk diam, tengok je cikgu2 main ye...
kakakaka...

~ SELAMAT HARI GURU ~


~ rindu serindu rindunya kpd pakwe2, makwe2, pakcik & makcik aku dalam dunia blog ni... ~

24 comments:

ghost writer said...

welcome back WR...

sudah aku rasa macam berkurun kau hilang.aku harap dalam suka duka kau menghilang dan kau kumpulkan tiada satu pun yang membuatkan kau 'hilang'..

IMANSHAH said...

Selamat hari guru WR

Semoga terus menyebarkan risalah kenabian

therosputih said...

hihihi....selamat hari guru/ustazah/teacher sume...

Nur Misnan said...

Assalamualaikum tok tok tok...
Hello cik putih... missing u so much
Selamat hari guru
semoga cik putih menjadi guru
yang terbaek dari yang terbaek...

nurkass said...

amboiii..
comeynye..gebu jek..
selamat kembali..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Selamat kembali..

Allah ciptakan bunga ros yang begitu harum,
seperti halnya engkau yang telah memberikan keharuman pada hari-hari anak didikmu

Selamat Hari Guru

sahromnasrudin said...

selamat hari guru utk awak..selamat kembali berblogging

Nurr Kasih said...

selamat hari guru :D

Amni said...

akakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...... rindu.... selamat hari guru! ada entri khas buat akak.... hihi..... sila terjah... =O

Amy Syaquena said...

selamat hari guru dear , semoga menjadi guru yang berdedikasi mendidik anak nusa bangsa kita dengan cemerlang..

p/s:http://sinarraudah.blogspot.com/2011/05/blog-di-tutup-sinar-raudah-akan-bersara.html

Cma Shiema said...

welkam back kak..lama oo akak menyepi..
cma dtg sapu 2 sawang je..huk huk..
Selamat hari guru jugak...

ieda said...

selamat hari guru juga buat adik .. semoga menjadi guru yg cemerlang dan terbilang !

Faaein Talip Roy said...

rindu sama akak putihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... hehehe

selamat hari guru kak puteh!.. =]

moga kali ni lebih bersemangat yer dan ceria-ceria selalu... =]

windu sesangat ni.. selalu jenguk dari jauh je ni... hehehe..

~najwa~ said...

lama menyepi...

anyway, selamat hari guru

~najwa~ said...

lama menyepi...

anyway, selamat hari guru

ibuintan said...

welcome back... rindu gelak tu

slamat hari guru

adol ihsan said...

Salam..

Haaahh.. kembali pun.. ingat dah lupa nak berblogging da..

hehe..

Ape2 pon moge2 semua urusan berjalan dgn lancar.. :)

aNiS aNiSa said...

selamat hari guru...

sama lah kita..bru nk panas enjin nk update blog..sbulan gak la bersawang huuu

latest entry : Mampukah aku???

S..U..D..@..I..S said...

terlewat kesini 'selamat hari guru' juga ...suka duka silih berganti macam malam dan siang

Faaein Talip Roy said...

akak nak adiah?? meh bagi alamat.. nant sy pos.. hehehe.. =]

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum WR,

Selamat berblog kembali dan Selamat hari guru akak ucapkan khasnya kepada WR dan kepada semua guru-guru di Malaysia ni.

Aimi dan Pakcik Hashim said...

mesti dapat banyak hadiah tu yg ko hepi kan

KUREKURE COMEL said...

cikgu yg comel...hehehe....nnti rajin2 update tau...weeeee...

ummu said...

salam white rose
selamat kembali
rindu bait-bait kata kamu

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors