"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, June 8, 2011

ustaz bakar calon suami WR???

Assalamualaikum semua...
harap maaf...aku menghilang mcm tu je kan...

sowi sesangat...
3 perkara yang terjadi...

1. dah selesai exam akhir sem 1...erk alhamdulillah
2. bercuti2 di aussie selama 1 minggu...jeles u
3. new born my nephew no 12...hahaha

ok, persoalannye siapakah USTAZ BAKAR ni?
hahaha...

arini aku nak bermulut puaka sikit...

awat USTAZ BAKAR? ang dah tukaq jantina ka?
da xmau jadi betina? pi laa wat plastic surgery tukaq jantina...
dah sah2 ang tukaq jadi jantan, tukar nama dlm IC jadi USTAZ BAKAQ...

pastu aku calonkan ang jadi suami aku...
baru terbakaqqq jiwa raga aku tau...
dah2, ang pi duk surau...jgn duk kacau
ustaz dia tak duk dalam blog, dia duk dlm surau ja...

jap lagi aku bakaqq ang jadi abu...

kakakaka...

dah, tutup mulut puaka...

jom, aku nak terjah umah korang...

~ wit Qsara ~
MOVIE WORLD at Gold Coast

~ apa jua kau nak kata, ade aku KESAH...~

32 comments:

kella said...

macam macam hal sekarangnih...
sonoknya tengok gambar di atas.. bilalah diri ini pula akan ke sana.. huhu..

meh meh... sila lah jenguk rumah kita ya.. pintu sentiasa di buka.. =)

nurkass said...

wahhh..
dah berkurun tak bersiaran..
ooo gi bercoti ye..kelas gitu..

kita bako jek ustaz tu..

beautiful_rose said...

amboi...kemain lagi sakan g bercuti tak ngajak.sampai hati u... =p

weh,tak kan 1 pic jerk,letak la banyak2 meh share sama2 =p eheheheh

♥cmª shIemª♥ said...

kak wr g aussie you..mmg i jeles...mane buah kaki??xde ke??
sapekah gerangan itu ustaz?

Nur Misnan said...

awat nih.. sapa itu setat bakaq
kita bako jer...

hamboi2.. pegi Spore yer
awat tak ajak sekali...

Dinas Aldi said...

eh, ustaz pun tukar jantina kaaa? ohh apa nak jadi dunia ni. ni mesti ada kes belakang tabir ni, hehe.

bestnya pi bercuti ostoliaaaa!

zati embong said...

hihi,amboi menghilang ke aussie smpai kak.bestnya.

ustaz bakaq?tukar jantina?x faham kak.huuu

Faaein Talip Roy said...

perghhh... akak pergi ausiee.. patutlah lama menyepi.. perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... jelessssssssssssssssssssssssnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hahaha....

selamat kembali ke tanah air..

siapa ustaz bakar tu kak? hehehe.. peminat misteri yer...


akakkkkkkk....


akkkkkkaaakkkkkkk...


akkkaaakkkkkkkkkkkk...


boleh tuju lagu?????


hahaha.. =P

deeya said...

jeles dengan gambar bawah tuuuu !!

mai lah jemput datang umah =)

TiKa LEh said...

wah, brjalan sakan nmpknya..

Aimi dan Pakcik Hashim said...

sah aku x paham pasal ustaz bakar

ana said...

konpius jap pasal ust bakaq tu...
apa2 pun best dpt gi oversea kan...bila la nak jejak kaki kat sna.

white rose said...

sila lihat komen ustaz bakar diruangan shoutmix WR...
bacalah ape dia tulis...
dia adalah insan yg selalu mengganggu perjalanan WR...

dia tak cukup kasih sayang...
kesian...
kesian...
kesian...

Amy Syaquena said...

Dear really mis you , x pe sekali sekala bermulut puaka x salah beb...hahahaha...

Amni said...

rindu akak jugak.. lamanya la menyepi.. sangat bz ohh... takpe, asalkan akak bahagia.. yeahhh!

ibuintan said...

WR... sampai ati pegi Ostalia tak ngajak

patutlah senyap sunyi je

ni pa hal balik2 je nak bako orang pulak ni?

KUREKURE COMEL said...

kak.....jelesnye.....budak itu sgt comel...hehehe...

Riaz Collection said...
This comment has been removed by the author.
D Awana Design (Aku-Ida) said...

amboiiii posing sakan sungguh la cik puteh ni... bagus2

si para para said...

sory kak..
lama bebenor tak singgah sini.
dulu selalu jugak kita serang menyerang.
maklum la..orang tu kan dah pergi sambung belajar.hehe

ust bakaq mana pulak ni kak..
kita bako..kita bako..hehe


waaa bestnya g jalan jalan..tak ajak pun...

sahromnasrudin said...

wah!!! jelesnya sy tgk pic tue...anak owg puteh mana awak snap nie...gebunya huhuhhh

Fiqas said...

menghilang p aussie ke? syok nya...

errr...ustaz bakar tu siapaa...cer citer...

Fiqas said...

menghilang p aussie ke? syok nya...

errr...ustaz bakar tu siapaa...cer citer...

Sephi Sephia said...

Kita "bako" saja dia.
Tak kerjalah tu. Abaikan saja.

therosputih said...

ooo...ang bercuti jauh sakan no...patutla menyepi...ku sangka kan ang merajuk nan hado...pedih ati mak nyah...

♥cmª shIemª♥ said...

mah singgah..

ghost writer said...

maaf dah lama tak berkunjung ke sini...rupanya tuan punya blog tengah habiskan masa di aussie..

Mutiara Bernilai said...

wah,,bestnye p aussie,,
we|| baby tu chume|!






*aha,kite bak0 aje!

Yasminhamid said...

mak aih... bestnya bercuti... jauh tu..

Nurr Kasih said...

smga dipermudahkan sglanya wr :D

IMANSHAH said...

ustaz bakar mana ni

Khairy said...

peh...g universal studio tu. Weh...pegi tak ajak...huhu

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors