"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, July 20, 2011

tersyasyul...

Assalamualaikum semua...
selamat pagi...

penah tak korang tersyasyul semasa berhujah ke, bercakap ke?
aku bila xcited bercakap, mesti tersyasyul...

hahaha....

so sweet bile aku tersyasyul kan?
miahaha...

harap2 ari khamis sok, tidaklah aku tersyasyul lagi...
moga2 semuanya berjalan lancar...

~ tetap & berpencen kata GB aku ~
dh 8 tahun...haiyaaaa...


~ YA ALLAH, berikanlah aku kekuatan ~

29 comments:

ahmad humairi said...

Besala tersyasyul tu...
Itu tandanya nak berjaya!

zati embong said...

amboi2..hari sukan ke apa 2 kak?

selalu je tersasul.haha

nurkass said...

at least belajar dari kesilapan..
alah..tersyasul pun boleh menghidupkan suasana kan..

Nurr Kasih said...

jawatan tetap jadi Mc sukan ke wr?..tersasul tu biasa n cepat2 cover hehe..

khaifaiz said...

tersyasul? nama lain adalah terkilir lidah... Comel bila tak disengajakan

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Itu perkara biasa bagi kReen.

hehehe...

dah jadi trademark kat opis ngan rumah.. huhuhu.. (tersyasyul dan terkombain ayat)

♥cmª shIemª♥ said...

ade hari sukan ke kak ??
hehe..tersasul??selalu sgt..tu time nk presentation..hihihih...^_^

ghost writer said...

hey ms MC!

buat ala-ala MC kat kenduri kawen.bikin gempak sikit pasang lagu New Divine from Linkin Park!

woha!

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum WR,

Wah, diam tak diam dah lapan kerja cikgu (ustazah) eh. Alhamdulillah.

Mama Gee said...

dh berbakti selama 8 tahun ek..Tahniah...!

Tersyasyul tu takpe...kadang2 leh jadi bahan jenaka....

Yasminhamid said...

akan tersasul jugak bila jadi mc bidan terjun...

Dinas Aldi said...

biasyalah manusyia, takda yg syempurna, sure tersyasyul munyalah. akak pun syelalu tersyasyul, meheheheh!

adol ihsan said...

SAlam..

Tu la.. tak fokus, sebab tu asyik tersasul.. hehe..

Lain kali kena bagi perhatian yang sepenuhnya.. huhu,, :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

paling best bila tengok bila tokoh tokoh besartersasul

Lawsonia said...

suara sedaplah ni kak slalu jd MC..heheh

ibuintan said...

Wah WR... comelnya!!

tersasul takpe jangan termerapu.. boss kejar nanti

therosputih said...

tersyayul sheshekali takpe eh...shomel baru....

~najwa~ said...

kalau tgh sukan...

jgn tersasul sebut no1 jadi no3 eh, ekekeke

Fiqas said...

tersyasyul ek.. hahaha... tak pe tak pe.. itu normal...

S..U..D..@..I..S said...

Mc hari sukan..tersyasul skali skla jdi gurau senda lawak jenaka

Nur Misnan said...

adoiiaiii... apa sudah jadi
ini mesti tertengok GB pakai
kain batik kot... har3

si para para said...

salam kak....lama tak singgah sni..ape khbar..sehat

Faaein Talip Roy said...

wah... akak jadi MC yer.. semoga slamat segalanya.. =]

♥cmª shIemª♥ said...

kak wr...windu sama kamooooo...
=D

Amni said...

tau tak akak... hari tu masa konsert kat Kuching, boleh mirul tersasul sebab exited sangat kat atas stage... hahahaha.....

ana said...

biasa la tu...tp klu tersasul jgn tunjukkan kita panik, buat selamba je...kadang2 org pun x perasan.

SYANI said...

Selalu gak tersyasyul kalau cakap laju2

beautiful_rose said...

mc ker.......
heheheh pernah gak tersasul dan malu sendiri.lalu mengcover diri =p

CITY® said...

salam dik,
maaf kalau akak ada tersilap kata dan tulisan..
akak doakan kamu sentiasa ceria dan bahagia. amin

wassalam

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors