"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri dari WR...

Salam Aidilfitri buat semua sahabat2 di alam maya & semua sahabat2 diluar sana...
Ampun maaf dipinta jika ada salah & silap dari saya sekeluarga...

Maafkan jua kerna saya belum berkesempatan singgah ke umah sahabat2 di alam maya...
rindu kamu semua...



- ampun maaf daripada WR...amat2 merindui dunia ini... -

13 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Selamat menyambut hari raya aidilfitri untuk WR sekeluarga. Maaf andai ada hati terguris ketika kita berblog yer.

Dinas Aldi said...

Selamat hari raya & maaf zahir batin, dik WR :)

si para para said...

salam kak..

lama tak dengar cerita..
bz stdy ke bz nak raya..hehe


selamat hari raya kak..
maaf kiranya ada salah dan silap..

duit raya ada tak tahun ni?hehe

Yasminhamid said...

assalamualaikum..
selamat hari raya maaf zahir batin. lama tak dengar cerita mu dik..

♥ manje ♥ said...

assalamualaikum WR

salam aidilfitri...
rindu juge kat WR...
moga baik2 sahaja ~

IMANSHAH said...

salam idulfitri maaf zahir batin

♥cmª shIemª♥ said...

selamat hari lahir kak wr kusayang..
maaf zahir & batin juga...

Nur Misnan said...

Hey cik putih... Samat Hari Raya
maaf tidak terhingga dari mula
kita berkenalan till now...

beraya di Perak jer ke??

zati embong said...

kak comel! Salam aidilfitri. Maaf zahir batin..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri..
Maaf Lahir Batin..

Faaein Talip Roy said...

salam akak puteh... selamat ari ghaye... hehehe...

akak... bila nak update lagi blog ni? hehehe.. rindulah...

LadyBird said...

salam aidilfitri~

Faaein Talip Roy said...

akak puteh... lamanya menyepi..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors