"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, February 3, 2012

Apa kau fikirkan???

Salam Maulidur Rasul buat sahabat2 diluar sana...


Lama aku bersembunyi...
Bukan aku berlari...
Aku tetap disini...
Hanya diam memerhati...

Rupa2nya masih ada lagi...
Insan yang merindui...
Ntah apa2 laa aku ni...
Buatkan korang ternanti- nanti...

Oohh yaaa, aku masih sendiri...
Belum pun jadi isteri...
Masih bernaung budi...
Semoga aku menjadi anak yg mithali...

- Berdiri dalam gelap, sehingga kini berusaha memberikan cahaya tanpa berputus asa -


- muka saya mcm budak "u", bermakna saya masih muda -

18 comments:

therosputih said...

owh...akak...rinduuuuu...agagaga

white rose said...

agagagaga???
kat sini xde LADY GAGA...


geget ade...kakaka
rindu kamu jugak cikgu

khaifaiz said...

lama seh menanti... akhirnya terubat jua... hahahha

NurMisnan said...

naper ler main sorok lama sgt. org kat sini
windu2an tau.. hik3..

welcome back dear

♥cmª shIemª♥ said...

salam akak WR..

wah..lama sungguh akak menyepi..
Alhamdulillah..sihat2 aje akak wr ni..

miz u banget dong!!

welkam2 :)

~najwa~ said...

lama tak dgr kabor...

gadisBunga said...

tapi awak mmg comel pun. :D

Nia said...

pegi maner niii? hehehe...

zati embong said...

kak,ada projek besar eh?senyap je..lama2 jat snyap,lama kak lg..

sissyira said...

salam...


rindu tu memang ada....tp keje lagi banyak kan...hahaha

sahromnasrudin said...

assalamualaikum......

beautiful_rose said...

mane ko...apsal hilang lama sangat?

Mak Wardah said...

Silent reader

IMANSHAH said...

eh FB awak apa ye..akaun saya yg dulu dah tutup..nanti add Shahnun Ag

Edy Zaidi said...

Please vote for Www.danielzaidi.com in MITBCA2012 : Malaysia International Tourism Photography/Art Blog

Vote for www.eqbalzack.com in DiGi WWWOW Awards 2012 : Blogger of The Year

Thanks guys for your helps...really appreciate it! LOVE U lah..:p

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Mishhhhhh you.....~~~~
^_________________________^

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Lama tak update blog. Semoga White Ros sihat yer.

Leadership Developmant Training said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors