"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, March 29, 2010

Mayat Karin...

salam semua...
aku terjah blog kak tedi,
aku join SAYA BANTAH AF dalam FB...

aku terpandang laa 1 FB seseorang...
dia punya komen kaw- kaw nye...
ku ingatkan MAYA KARIM pun join SAYA BANTAH AF,
rupa- rupanya MAYAT KARIN...

hahahahaha...

tergelak besau aku...

kalo orang dah memang lawak, hanya 1 perkataan pun dah cukup membuatkan kita ketawa kan...

jom, tido...
lalalalalala...

~ ni laa ghopenye mr.Bean masa kecik yek ~
muahahahaha...



~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
aku menahan dugaan bila hari sabtu & ahad...
memasakkan nasi goreng untuk mak & abah, aku tak tahan...
huuuwwwwwaaaa...dugaan sungguh!!!

11 comments:

Wardah Sakinah said...

hahahaha
mayat karin tu husband kwn sy

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Kesian Mr Bean, masa baby, besar kepala dari badan. Tak balance tu.

white rose said...

wardah sakinah~

oh, yeke...
muahahahaa...
ingatkan xde sape yg kenal...


.........................................................................................

salam kak ani,

tuh laa...kesian mr.bean, tak cukup blance kepala n badannya...
meh kita perbetulkan...

ngeh, ngeh...

Mrs. Zuki said...

Takutnye tengok muka baby mr bean tu.
Ish...nasib tak pegnen skang..
Kalau terrrkena kenan gambar baby ni..tak ke naya.

Ummi Azza jgn tengok.

Mrs. Zuki said...

Adam tgh tengok gambar baby ni...
Dia cakap muke baby tu muke ayah la..
Hahahahhahaha...adoi lawak...lawak.

white rose said...

kak ili~

muahahahaha...
kak azza n kak ummi tengok jgn penuh perasaan tau, tengok kejap je...

adam, adam...
memang lawak lee...

adeke mcm mr.zuki...
kesian...

hahahahaha...

blueCITY® said...

salam,
wakakakkak
mayat karin muka mr bean kecik2
hahahhah gelak guling2 dulu ya
ekkekekek...

saya layan af weh
tapi tak undi ar
lalallala..

opsss
heeeeee

sI tEDI said...

welcome to d club!

white rose said...

salam kak bluecity~

akak,
sy terpksa tengok sebab 1 umah tengok...
kdg2 smpai saya tertido sebab menahan kerelaan nak tengoknye...

muahahahaha...

bgus laa akak tengok jugak, dapat jadi juri out stage...hahahaha...

.....................................................................................

kaktedi,

toche2...

Cikgu ILi said...

Bukan..la..Mr Zuki adam panggil papa.
Maksud adam..muke baby tu macam muke bapak org.

Unknown said...

terima kasih atas review anda..ahaha..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors