"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, May 20, 2010

alergik

salam semua...
kes semalam...

hahaha...
lawak gak sebab ade yg tnya nape aku letak pic tuh...
pastu ade yg kata tak tido lena malam ni sebabkan pic tuh...

macam2 laa korang nih...

ape2 pun aku dah g klinik tadi...
g klinik swasta, dr xde, letrik pun xde...

maka gagahkan jua g klinik kerajaan...
ok plak...xde org...line clear...

dresa ckp muka aku alergik...
wat masa ni dia suh stop guna produk kecantikan & produk diet...
dia kata cuba pastikan yang mana 1 menyebabkan muka aku mcm ni...

tq kat korang kerna begitu caring dgn masalah aku...
malam ni mau tido awal...
ngantok...

nite semua...

~ bunga teratai kembang mekar ditepi umah ~
teringat lagu teratai layu ditasik madu...lagu sape tu ek?


~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
sok jumaat...risaukan kanak2 ribena yang bakal exam minggu depan...

12 comments:

Amieynna Amin said...

agak seram gak gambar tu..
tp sbb comel.. kurang skit seram nye..
cantik bunag tu..
kaler pink lg..
my fav..

blueCITY® said...

salam ros,
oooooooooooo
mayb betul la dresa tuh
produk2 muka dan kurus2 ni byk yg tak berapa elok kan
byk bahan kimia
pastikan dpt nasihat dok ya
nanti jadi lagi teruk
lagi tensi taw
akak pernah kena gak
3 tahun lalu
salah guna produk gak
nak cuba makan collagen serbuk
terus muka naik bintik2 itam beso
muka jadi gelap
sampai ada yg kata akak kena sihir
akak x caya sangat
tapi ustaz kata gitu gak
hooooooooooo...
entah,
malas nak caya ar
doa je pada tuhan

nunait
tido cumel2 ya

Cikgu ILi said...

Rasenye sebab produk diet sebab....
Sebab kan Dila kata selama ni pakai mekap takde masalah pun.
Itu tandanya kulit dah menjadi kedut..*pulangkan paku buah keras*

Ya Allah, tolonglah bag hambamu ini dpaat tdo malam ni..

*ngeee*

a.z.n.e.e said...

itu lagu fauziah latip diknon.. huhuhu..

okla dh jmp doc akhirnya.. a'ah.. hope mlmni akak pun boleh tdo lena.. hehehe..

p/s:jgn tak tahu akak ni penakot!

white rose said...

amieyyna~

wei, akak pun suke caler pink...
hahaha...ko ckp nk sedapkan ati akak ek...hahaha...

white rose said...

kak biru~

yeke...teruk gak tu ye...
ntah laa, sy xpasti yg mana 1...
mak sy ckp sblm sy mkn produk diet ni muke sy berseri, licin, putih...
lps je mkn produk ni trus muka sy nmpk lebam, bnyk tumbuh jerawat...
wat masa ni sy stop dlu mana yg buleh...
tq akak...

muuuaaaahh3x...

white rose said...

kak ili~

bkn masalah berkedut la kak...
smlm akak tak nmpk sbbnye sy dh sapu bedak happy tuh...
ni muke gatai2 & naik mcm geligelata tau...

white rose said...

kak jonny~

sy tau lagu pojiah latip tuh...

hahahaha...akak ade abg kash yg leh pelok bila takot...

sahromnasrudin said...

kne jerawat kot..pergi la rawatan permata hijrah mcm kat tv tue..insyaAllah berkesan tau huhuhu

Yasminhamid said...

kalau produk muka tu dah lama awa guna.. may be produk kurus tu.. mungkin ada bahan2 dia yang awak allergik.. semoga cepat sembuh...

white rose said...

sahromnasrudin~

pokcik...
ni bkn jerawat le...
ni kes alergik...
hahaha...

white rose said...

kakmin,

sy rasa bkn jugak mane2 produk...
sebabnya merah2 ni ade lagi walaupun dh stop mende yg sy pakai...
pastu siap makan ubat alergik nih...

sabooo...nak tgk dlm sminggu ni...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors