"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, July 1, 2010

benda pelik yang mahu dilakukan

Salam semua...
ari khamis...
hari berbatik- batik...

yeeeehaaa...

adoi, kaki aku yang terseliuh dulu dah sakit balik...
berpunca time aku maen bola tampar aku tersepakkan batu...
bila nak berdiri dah rasa tak stabil la...

korang pernah rasa nak buat bende2 pelik tak?
agak2nya ape bende pelik yang korang nak buat sampai sekarang tak dapat nak buat?

aku ade...
hikhik...


~ nasha aziz ~
dalam cerita BUNIAN - MAHKOTA SERI HELANG

aku tak tau bila tayangan cite ni...ni aku cilok dalam FB dia...


~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
sudah control makan...ade perubahan,..
yabedabedooo...

6 comments:

birU said...

salam cik ros ya, heheheh...

terseliuh ya, g urut2 cepat
nanti baik la tu
akak pun semalam training badminton, jumaat ni lawan hohoho...
benda pelik?
hahahah...
hmmmmmmmmmm sat nak pk ada ke tak?
kalau nak terbang ke bulan ke bintang tuh kira pelik tak?
nak superman datang terbangkan
leh ke?
lalala

sahromnasrudin said...

teringin berat badan nak cecah 60kg...saya paling besar sy nie 50kg...huhuhuhu...
p/s: dulu teringin nk ke mahkamah, sekrg dh rase pi mahkamah huhuhuh

a.z.n.e.e said...

benda pelik yea.. xde la pelik mane.. tp teringin nk bwk backpacking g bercoti mlm org2 puteh.. jgn kaki kt town, bwk peta, galas backpacking!

cik xxx said...

nak pegi hutan Avatar.
Nak tgk org asli avatar secara live.
boleh ka

Nia said...

ada perubahan dah dik? uii,..bagus! akak ni aje haa..tak de beza nih..huhu

Nia said...

ada perubahan dah dik? uii,..bagus! akak ni aje haa..tak de beza nih..huhu

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors