"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, July 2, 2010

Mahu Tahu Mengapa aku menyepi?

Salam semua...
keje tetap keje...

berat aku semakin stabil...
usaha lagi supaya berat tak naik semula...

sebelum ni aku menyepikan diri dari berblog hampir 3 minggu...
ntah, aku tak kira pun sebenarnya...

ada perkara yang membuatkan aku mahu senyap...
ada kata2 dari seorang rakan yang menyebabkan aku menyendiri...

kata2 dia membuatkan aku pikir beribu kali...
kadangkala kata2 dia menyebabkan aku rasa menyesal & lemah...

akhirnya dengan kata2 itu juga membuatkan aku tak putus semangat...
malah membuatkan aku lebih berani berhadapan dengan hidup aku sendiri...

biarlah kata2 itu menjadi sejarah dalam hidup aku...
yang penting kata2 dari korang semua memberikan aku semangat & kasih sayang...

terima kasih buat korang yang betul2 setia memberikan komen & pandangan dalam setiap n3 aku...jasa korang takkan ku lupa...muah


~ berlatar belakangkan MASJID KRISTAL ~
konvoi penyokong Majlis Tadarus Al- Quran Peringkat Kebangsaan
yang berlangsung di UMT, Terengganu...


~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
sok ade pasar malam,..dah lama teringin nak makan nasi dagang...
yeeehaaaa...

8 comments:

diba said...

wah..ape lah kate2 tu ek~

sahromnasrudin said...

kadang2 ada org mancaci dan ada org memuji..itu lumrah..yg penting, kiter konsisten dlm segala tindak tanduk kita ya, ustazah...

alfa juliet said...

kata2 sapa pulak ni dik..jgn layanlah..teruskan mengjungkies..haha

Yasminhamid said...

abaikan jer....kuatkan semangat. jadikan sebagai cabaran

Cikgu ILi said...

Dylla,
Remove je rakan tu drpd facebook atau blog...nanti menyesal & lemah lagi.

eefa said...

Dylla...

Teruskn pndang ke depan...jgn di ungkit kisah lama. Kelak nnt, luka lama bdarah semula. Past is past...

K I R I M A R U~ said...

ishh2 sape dia 2 kak? ow ehem2 eh? hohoho =P

K I R I M A R U~ said...

ishh2 sape dia 2 kak? ow ehem2 eh? hohoho =P

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors