"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, August 14, 2010

macamana puasa hari ke - 4 ni?

Salam semua...
selamat berpuasa...

alhamdulillah, keadaan aku dah semakin pulih...
agak rugi rasanya sebab dah 3 malam aku terawikh dirumah secara bersendirian...

malam 1st, aku xbole berdiri lama...sendi2 lenguh sebab batuk2 yang terlalu kuat...
malam kedua & ketiga, batuk still kuat dan tak bole panas...
kalo panas je, batuk mula laaa bertambah2 kuat...

puasa je mesti banyak dugaan bagi aku...
aku rasa dah dekat 4 tahun puasa, aku ditimpa macam2 dugaan...
sehinggakan abah & mak begitu prihatin bila aku berpuasa...
dorang laaa yang paling risau...

sampaikan segala abah dan mak sediakan...
yeeehaaaaaaaaa...bahagia btul jadi anak manja mak & abah ni tau...

uish...lelebih plak aku ni kan...
syukur ALHAMDULILLAH, masih diberi peluang untuk bersama mereka...
thanks mak & abah...i luppp mak & abah...

puasa korang mcmana plak?
adakah mcm ini?




~ semalam bru 1st gi pasar ramadhan di kg aku...tu pun aku follow abah je ~
Myspace text generator

6 comments:

ana said...

salam...kak ana blm lagi gi pasar ramadhan, blk keje terus amik anak2 kt taska..taska tutup 6.30 klu sggh pasar ramadhan x sempat la nak amik bebudak...ari ni cuti, mgkn gi la kot. hehehehe

Amieynna Amin said...

salam kak..
salam ramadhan..
semoga cepat sembuh..
tp itu lah dugaan..
tabah yer..

blueCITY® said...

salam,

waaaaa anak manja buchuk rupanya heheheh... ros sakit ke?

akak baru 1st day poser , ekekek dah 2 mlm terawih, alhamdulillah...

tinggal sendirian di perantauan ni tanpa family disisi , buka ala kadar sahaj, namun syukur...

semoga sihat2 sahaja okay

sahromnasrudin said...

salam...ustazah demam ke??? rajin2 makan ubat ya..semoga ustzah cepat sembuh dan berblogging spt biasa ya :-)

CikLilyPutih said...

penat betul puasa kucing tu lah sampai cam tu tidur nya

Nia said...

tak best terawih sendiri sebenarnya kan. tapi kalau anak mcm si Diha ni, suka lari sana sini, takut kacau org kat surau pulak..huhu.

banyak2 bersabar ya dik, masa puasa ni mcm2 dugaan yg datang, harap cepat sembuh ya.

Entri Terkini: Dosa Yg Dilakukan Hampir Setiap orang

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors