"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, August 11, 2010

Selamat Berpuasa

Salam Ramadhan buat semua...
maafkan aku sekiranya sepanjang korang disini, aku ada melakukan salah & silap...
aku tak sehat sebenarnya ni...

dah 2 hari demam selepas balik dari sg.buloh baru2 ni...
arini aku berpuasa dalam keadaan lemah + batuk2 + selsema + sakit kepala...

internet pun dah jarang bukak...
aku tak bole duk dpn lappy lama2...kepala ku sakit...

ape2 pun, aku ucapkan terima kasih kat korang kerana begitu setia membaca blog aku yang ntah apa2 nih...
ok, semua...seandainya ada rezki, aku akan singgah ke blog korang tuk mengetahui keadaan pose korang hari ni...heeeeeeee...

ha, korang pose ke tak ni?
kalo tak pose, Allah marah tau!!!

SELAMAT BERBUKA PUASA buat korang...



~ "Ya Allah, kuatkanlah Imanku ini..." ~
Myspace text generator

12 comments:

ana said...

selamat berbuka puasa...masak ke beli? hehehehe

white rose said...

selamat berbuka juga buat ana...
arini family moreh...so, masak sendiri le...
salam kenal buat ana ye

sahromnasrudin said...

salam..selamat berbuka poser? lauk pe ptg nie???

white rose said...

salam pakcik...
xde special...

ikan siakap sweet sour,
gulai lemak so'un,
serunding ikan bilis,
timun + kacang kelisa...

2je...

blueCITY® said...

salam,

wawawawa...
sian dia demam ya, demam2 pun makan berselera a, hahahhahaah...
apa2 pun wajib yg utama dan sunat digalakkan...
semoga ramadhan ini memberi seribu makna dan keberkatan buat ros ya,
maaf juga ada salah silap akak...

Nur said...

salam ramadhan whte rose
semoga semuanya sejahtera...

Abd Razak said...

Salam...

Selamat menjalankan ibadah puasa..
Moga amalan membuahkan taqwa..

alfa juliet said...

wow dyla pun ada kad ramadhan mcm kak ili lor..hehe

Yasminhamid said...

selamat berpuasa....semoga cepat sembuh..

blueCITY® said...

salam,

semoga kembali ceria.
amin

Amieynna Amin said...

kak dila..
salam ramadhan jua untuk kamu..
semoga ramadhan kali ini lebih baik..
maaf.. jarang blogwalking..
thanks sbb selalu melawat blog sy..

Nia said...

salam dear!!

selamat berpuasa juga..harap2 dapat jadi Ramadhan yang lebih baik dari tahun lalu ya!

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors