"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, August 6, 2010

tosei torpedo

salam semua...
sudahkan anda menyiapkan puisi tuk org tersayang?
hahahahaha...

dah, stop cite pasal puisi cinta...
mai sini aku nak pasal puisi makanan...
hahahahaha...

penah makan tosei?
aku penah...ayahanda aku sangat gemar makan tosei...
bila dia makan, aku pun makan laaa...

mesti korang ingat tosei tu sebesar roti canai je kan?
kali ini tosei ini seumpama ada puturan puting beliung je bila korang tengok...

jeng, jeng, jeng...

TOSEI TORPEDO
~ 6 orang makan pun tak tentu habisnya ~
hahahahaha...

sbenarnya aku belum pernah jumpe atau memakannya...
ni ade member FB aku ceritakan kisah tosei torpedo ni...
dia cakap tosei ni dijual di restoran Nashmir, pekan lama di Ipoh, perak...

so, kepada sesiapa yg teringin nak kena tosei TORPEDO, gi laaa kesana...
termasuk laa aku ni yg bakal merasakan tosei TORPEDO ni dalam masa terdekat...

jaga2 tosei...aku bawak Niang Rapikk sekali...
hahahaha...

~ sok mahu makan nasi kerabu... ~
Myspace text generator

9 comments:

blueCITY® said...

salam ,

uhuh.. besonya
akak suka gak makan tosei nih, lembut dan kuah dia ada masam2 sikit
suka suka, tapi lum pernah g jumpa yg beso gabak gini
hehehheh...

sihat ke tuh? jom la datang putrajaya weh

Yasminhamid said...

mak aih... besarnya... saya suka nor makan tosei cicah kari ni...terliur tgk ..

sahromnasrudin said...

salam..kat pasar mlm maner jual nie???

Nur said...

salam
itu kalau bg kat aku pun confirm habis punya..

huhuhu.. gila tosei. yummy

Nia said...

hehe..ingatkan macam tosei tisu, rupanya lagi hebat dari tu!! sedap tak tu?

Entri Terkini : Facebook Nor Azita Osman

ummu said...

Salam WR
ya robbi besornya
mesti sedap kan
p/s:lamanya tak dapat gi jejalan rumah Rose.

ummu said...

Salam White Rose
besarnya tosei tu.
mesti sedap kan...
lamanya akak tak jejalan.
rindu kat catatan Rose
entah bila akak dapat berblogwalking selalu ke rumah Rose

blueCITY® said...

salam,

selamat menyambut ramadhan al mubarak. semoga amal ibadah kita diterima Allah swt. amin
maafkan salah silap akak...

ana said...

mak datok...besarnya toesi, mkn tak habis nih! :)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors