"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, October 6, 2010

jangan tag!!!

Salam semua...
sangat tak suke bila orang tag gambar kat aku...
kalau gambar aku sendiri takpe...

ni tau tak gambar ape???
ha, amik korang...
tengok la...

wat aku rasa GABAN je...
hahahaha...

~ kak nia & family jalan2 dgn kete alaf baru ~
yeeeeeehaaaaaa...

 ~ pokcik sahrom, sila pakai spek mate beso ni ye ~
hahahaha...

 ~ amni ikat tocang macam ni ye ~
so cute...

~ tukang karut, ko pakai topeng thundercats ~
hensem laa bro...

pssstttt...aku masih berjiwa kanak2 lagi...
yeeeeeeehaaaaa...

hahahahaha...

~ kejap je dah bulan 10...xlama lagi berakhirlah tahun 2010...ape aku nak buat??? ~

8 comments:

sahromnasrudin said...

alamak..sy nak jadik thundercats..tak nak yg spek hitam tue..nnti ilang kekacakan sy huhuhuhuhu(perasan lebih).......

ana said...

hah sudah...sahrom ngan tukang karut bergaduh nak jadi thundercats la pulak nnti sbb white rose...hahahaha

imma`jamal said...

kaahhhh³.. agak² la depa ni nk tag gambo pun. tak hagak² gaggagaga.. sabo jela ye Dila..

azza said...

i like cartoon scoby doobido..he..hee

tukang karut said...

arrhhh..!!!thunder2x...thunder cat hoooooo!!!kan aku dh jd!!mne gambaq ko lak?

K I R I M A R U~ said...

hehehehe berjiwa riang ria tuh.... nostalgia neh~~

ahmad humairi said...

salam,

banyaaaakk lagi x tersenarai :

doraemon,
tom & jerry,
atromen,
thomas & friends,
donald duck,
miki mos,
.....alah orang tua pun suka, usahkan bebudak.

white rose said...

pokcik sahrom ~ arrgh...mula le tu...nak macam2 pulak...

kak ana ~ pokcik tu dia kempunan nak pakai baju belang2 mcm thundercats tu...
hahahaha...

kak imma ~ den sabau ni, sabau...
hahaha...

kak azza ~ i like tu, tre, for, fiv, sik, seben...kah,kah,kah...

tukang karut ~ aku so sopan...mane leh masuk tibi...hahaha...

cikgu kirikanan ~ depan tag akak ko ni sebab depa tau akak ko ni tengok katun lagi sampai skrg...

cikgu humairi ~ salam...mmg banyak...tapi tak tersenaraikan pun...lagi pun mls nak penuhkan entry dgn gambo2 katun je...
wat semak je...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors