"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, October 19, 2010

nak timang anak sendiri...

Salam...
geram betul aku...
dah 3 kali aku taip entry ni...
bila publish je hilang...publish je hilang...
apsal ek???

MISTERI betul!!!

baru syok2 nak cerita pasal anak, dah hilang...
macam taknak bagi aku publish cerita aku je nih...

semua wanita menginginkan sebuah keluarga yang penuh riang ria tawa anak2...
termasuk laa aku ni weiii...
aku riang ria jugak...riang ria dengan pe'el anak2 buah aku...
ha, ni akak aku dah prgnant lagi...tahun depan anak buah no.12 pulak...

anak sendiri???
giliran aku belum tiba lagi kan...
aku kena bersabar, kena usaha lagi, kena bertawakkal...
jangan bagi diri aku berputus asa...
korang doa2kanlah untuk diri aku juga ye...
(mood sedeyyyy...)

wei, aku nak anak 7 atau 5 orang...
aku nak anak ramai...aku suke anak2 ramai...
hahahaha...












~ ALEESYA QAISARA ~
anak buah aku no. 11...ramai betul anak2 aku ni wei...hahaha



cogankata untuk entry aku kali ni,
MARILAH KITA MERAMAIKAN UMAT NABI KITA...


~ syookk main bola tampar semula...berpeluh2 weii... ~

22 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
INSYAALLAH ADA LE TU NANTI. USAHA TETAP USAHA !

white rose said...

salam kembali...
insya'Allah, mudah2an...amin...

Nur Misnan said...

salam BRP
atehhhh... bila ler lagi kome nak bernikah..???

tunggu kad jemput jer nih.. huhuhuhu

white rose said...

salam kak nur...
ate, sok teman nikahnye...
hahahaha...

Abd Razak said...

Salam...

Mudah-mudahan mendapat teman yang diimpikan..

white rose said...

salam ust razak...
insya'Allah, mudah2an...amin...
doa2 ust ni mudah dimakbulkan...

sahromnasrudin said...

salam..sebelum itu..kami tunggu layangad kad dahulu tau hahahah

azza said...

insyaallah....

imma`jamal said...

doa byk² Dila.. insyaAllah ketemu juga jodoh tu nanti. sama² kita berusaha ye.. :)

ana said...

klu ada jodoh x kemana...kan?

ahmad humairi said...

salam,

kengkadang kan..., yang kita nak sesangat tu yang tak dapat tu. Yokan je....let it be, janji hepi...yeeehhaaa... Apa kata aku teropongkan untuk ko nak tak?

Amieynna Amin said...

dulu sy pernah nak anak 12 org.. 6 lelaki 6 perempuan..
tapi mak ckp..
kualiti lg penting dr kuantiti...
takut dah ramai2 anak, tak terjaga pulak..
huhu..
betul jugak bile pk balik..

isyh saya mi..
citer pasal anak..
kawen pun idak lagi..

white rose said...

pokcik sahrom ~ salam kembali...
kadnya dah siap...hahaha

kak azza ~ insya'Allah, mudah2an...amin...

kak ima ~ akak pun,sy doakan jugak...

kak ana ~ akanku tggu jua jodoh itu datang...

ckgu humairi ~ salam kembali...YOOOOLAAAHHH ckgu...
bole2, tolong skodengkan...sy TERIMA...hahaha

mina ~ buat yg mana ko mampu je mina...jgn kalut2...ade rezki, xkemana...akak pun xkesah berapa ramai anak akak...hahahaha

Yasminhamid said...

insyaallah.. termakbul la nanti...

alfa juliet said...

cita2 akak nak 5 anak sebelum kahwin..tapi dah kahwin, nak 3 jeh...hehehe.....

white rose said...

kak min ~ Insya'Allah, mudah2an...amin...

kak aza ~ hakhak...awat bole terturun angka nih? rugi laa anak sikit...

beautiful_rose said...

samalah macam aku teringin nak anak.kalau bole nak ramai dan ada pasangan twins.hohoh tinggi cita2...tapi aku takut lak nak kahwin.erk,apakah? =p

tukang karut said...

mmmmppphh???ko amik aku la jd ank angkat ko.amcm?

white rose said...

b_rose ~ malam tadi aku mimpi dapat anak buah kembar...hahaha...

TK ~ arrgghhh...taknak la aku...ko berat, xlarat aku nak dukung...

Ati Masrif said...

semoga bunga cepat dapat zuriat...amin

Nia said...

diaorg tgh buat penyelenggaran blog rasanya, sbb tu entry hilang kot.

wah,..ko teringin anak ye dik. harap2 cepat bertemu jodoh & cepat menimang cahaya mata ya nanti. insha'Allah!

white rose said...

kak ati ~ kena kawin dlu baru dapat zuriat...heeeeeee

kak nia ~ tu la rasanya...banyak kali entry sy hilang...penat taip tu...
huhuhu...

ofkos la nak anak...harap2 bertemulah jodoh sy tahun ni...insya'Allah...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors