"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, November 21, 2010

putrajaya & melaka...

Salam semua...
minggu lepas aku dan anak2 murid aku berjalan2 ke putrajaya & melaka...
nak cuti sekolah ni saje2 laaa menjamu mate, melenguhkan kaki & membuang duit...
hahahahaha...

well, cuti sekolah pun dah bermula...
banyak keje jugak walaupun dah cuti sekolah...

so, jom layan gambar2 semasa aku di putrajaya & melaka...
aku show sikit2 je sebab nanti ade entry lain, aku nak letak gak gambar2...
kena jimat2...

okek...

~ sebahagian daripada peserta rombongan ~

~ nak masuk Masjid Putrajaya kena pakai jubah sebab aku pakai seluar ~

~ salah 1 aktiviti yang dijalankan di Masjid Putrajaya ~

~ SUBHANALLAH...indahnya Masjid Putrajaya ~

~ sape reti baca? sila angkat tangan ~

~ wah...bile laak aku nak couple2 ni ~

cukup2 laaa...
banyak sangat...nanti korang malas nak scroll ke bawah...
hahahaha...

~ mak xbole berenggang dgn aku...mesti ade depan mate...nampak gayanya cuti sekolah ni duk je laa kat umah ~

16 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
NAK TENGOK LAGI ! SIKIT SANGAT GAMBARNYA !

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Selamat bercuti...

Aku-Ida said...

wahh cikgu upenyer.. ( takkkan anak murid yg pakai kain sekolah biru gelap kot )

Nur Misnan said...

salam.. wahhhh tak ajak pun??
next time blink3.. ok..
take care

Hunny said...

Masanya akan tiba juga untuk berkapel tuu..:)

Amieynna Amin said...

wah rombongan sekolah!!
lama gile tak g..
eh.. masjid tu kaler pink eh..
ooo i loikkeee..
hehehe

Amy Syaquena said...

salam..

selamat bercuti ye

E.d.Y said...

rombongan sekolah mesti best...tp penat layan kerenah budak2..huhu

sahromnasrudin said...

salam..awat sikit sangat gamabr tue..gambar makan mane? hehehehe

white rose said...

LF ~ salam kembali...adei, nti sy letak ye...

ust abd. razak ~ waalaikumussalam...selamat bercuti juge buat ust...

kak ida ~ ahahahaha...mmg arr budak2 sekolah pakai kain wane biru gelap...dak2 sekolah rendah tu kak oii...

white rose said...

kak nur ~ salam kembali...
kahkahkah...nak ngajak mcamna, xde contact...

kak hunny ~ insya'Allah...mudah2an...amin...

mina ~ akak tau wane pink tu pasal akak snap...hahaha...saje nak bgi ko jeles...

kak amy ~ salam kembali...thanks ye kak...

white rose said...

edy ~ tak penat, tak penat...sy suke...

pokcik sahrom ~ salam kembali...
eeeiii...gambo makan2 jee yg dia nak tengok...xde2, malas amik gambo makan2...hahaha

ummu said...

assalamualaikum Rose
wah bestnya dapat jejalan
akak tumpang seronok
tengok gambar-gambar Rose ni

white rose said...

waalaikumussalam kak ummu...
best aaa jalan2...
ala, gambar2 je akak layan ek...

biskut said...

seronok jadi cikgu nih ek..

white rose said...

kekekeke...syokkk arrr...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors