"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, January 17, 2011

Keputusan telah DITETAPKAN OLEH ANDA...

Assalamualaikum semua...
maaf aku lambat membuat enrty baru...
cuti2 ni agak payah sikit aku nak udpate & on9...

antara sebabnya aku FULL TIME jadi SURI RUMAH...
SURI RUMAH YANG BELUM BERUMAH TANGGA...
miahahaha...

bertambah- tambah dengan keadaan mak aku, semuanya yang dirumah di atas bahu aku sekarang nih...

thanks kat korang semua sebab telah mengundi gambar2 pilihan disini...
macam2 gelagat & gaya komen korang tu...

buatkan aku geli hati membacanya...

sebenarnya memang ada 1 gambar yang aku sendiri dah tetapkan tuk join contest tersebut...
cuma aku nak KEPASTIAN bahawa gambar itu amat sesuai untuk aku pertaruhkan...
akhirnya memang TEPAT tekaan aku...

mesti korang tertanya2 kan?

ok, aku sertakan keputusan keseluruhan pilihan gambar2 tersebut...

PILIHAN 1 : 5 undian
PILIHAN 2 : 5 undian
PILIHAN 3 : 2 undian
PILIHAN 4 : 3 undian
PILIHAN 5 : 4 undian
PILIHAN 6 : 11 undian

the winner is......UNDIAN PILIHAN 6...

~ memang banyak yang tersirat & tersurat disebalik gambar ini ~
yang amat pastinya ia adalah ABAH aku...


sekali lagi terima kasih diucapkan kepada korang semua...
malam ni aku akan berjalan- jalan ke umah korang yee...
sila tunggguuu...


~ macam2 keadaan telah berlaku, namun ia tidak melemahkan aku ~

19 comments:

deAnza-wAnda said...

alalal comel ar abah akaks...

Nur Misnan said...

abah makan apa tuh??
Durian??

IMANSHAH said...

mana durian yang aku mintak??

Sasa Al-Sharif said...

abah cool tu. haha.. pastu buat entri contest tu. jgn lupa

biskut said...

owh yeah...aku termasuk dalam pilihan itu.ada hadiah untuk pemilih jugak ker?hahaha

TiKa LEh said...

wah, sy pilih yg btol tu..kalo menang, 50-50 ek kak..heheh...

Cma Shiema said...

gud luck kak...

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Apa yang saya pilih menang..:)

E.d.Y said...

the right choice...

nurkass said...

yeay..yeay..yeay..
terpilih juga..haha..

Kunang-Kunang said...

Salam white rose,

So all the best, semoga berjaya.

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

...dah agak dah..

azza said...

tahu ke nk g umah kita...he..he..hee

niesz said...

gud luck kak, gmbr da cun giler da tu..waaa...terliur tgk mkn durian nie..

sahromnasrudin said...

ala..pic sy tak terpilih ke???nak merajuk la nie huhuhuhh

Yasminhamid said...

gambar ni mmg cool.. nampak kenikmatan abah makan durian..

Adinda Amy Sensei said...

salam sis..

apa khabar..
moga sihat selalu..

sissyira said...

salam

semoga menang tau akak :D

therosputih said...

hoho...semoga gambar abah menang ngan jayanya...hehehe

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors