"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, February 10, 2011

bila blog WR tamat tempoh...

Assalamualaikum semua...
hahahaha...

tajuk entry bikin panas jerr...
miahahaha...
selagi korang bertakhta dihati ni, aku akan menulis...
walaupun sepatah perkataan...

ni haaa...aku join contest mis syira...


tajuk contest tu..."BILA SAYA MATI - BY SYIRA"...

senang je, cume teka jee bila tamat tempoh makanan tin tu...
sebelum aku bagi jawapan aku, aku nak perkenalkan siapa mis syira nih...

nama dia SYIRA...
blog dia semua dengan warna kesukaan Nabi...
banyak tutorial yang dapat dipelajari dari blog dia...
dan dia banyak menolong aku bab2 blog nih...
almaklum laaaa dia ade masa mengadap semua2 nih...
silalah singgah ke blog dia yee...
banyak ilmu2 blog ni yang dapat dia tolong...tanya je ape2 bab blog...
insya'Allah, dia akan jawab dengan secepat mungkin...

jawapan aku ialah.... 20 / 07 / 2010

tu laaa tarikh luput makan tuh...
aku nampak macam tin susu jer...

miahahahaha...

TAG 2 orang jer...mari perkenalkan PAKWE- PAKWE ANGKAT SAYA...
SASA & SI PARA- PARA...


hahahahaha...sila muntah PUTIH sekarang!!!


miss syira, bole diterima ke penyertaan akak nih???

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ ANON tu datang, dia tak paham bahasa laaa...nanti aku tulis B.Arab pulak... ~

11 comments:

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

bila saya mati....
tinggallah semuanya,
selamat tinggal duniaku...

sahromnasrudin said...

wah!!! syabas..kami doakan awak muncul sbg salah seorang pemenangnya ya

nurkass said...

haha..
tajuk dahsyat..gud luck dear..

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Selamat bertag

E.d.Y said...

ya Allah..camne leh lupa pasal contest ni

ghost writer said...

nih teka secara rambang je lar nih..apsal aku tak namppak tarikh luput benda tuh...

ngok tul lar aku,kalau nampak takyah teka dah...haha

TiKa LEh said...

27/7 bkn bru buat ke?hehe

zati embong said...

makin rabun mata rasa.sikit punya fokus.nampak ke?x nmpk pun.

Cma Shiema said...

muahaha...teka date expired upenye..
gud luck ye kak..
berbalik bila sya mati..huhu3..takut..x cukup amalan lg nk dibawa ni...

sape la c anon tu ye..iskh3..

Nia said...

adoi,..nama contest dia..hehe

sissyira said...

salam

thanx joint =)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors