"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, February 21, 2011

3 berita SUKA- SUKA hingga tak lalu makan...

Assalamualaikum...
ade 3 berita SUKA- SUKA...

pertama :
masih ingat dengan entry ini?

GA dari TUAN TANAH MUTIARA...
alhamdulillah, aku menang no.2...


sila klik disini untuk mengetahui keputusannye...

tak sangka beb...penulisan aku hanya kebiasaan saje...
tiada istimewanya...
jika sudah namanya rezki, ucaplah SYUKUR ALHAMDULILLAH...

terima kasih jua kepada kamu kerana begitu setia disini...

kedua :
berita gembira lagi...aku dapat sambung Ijazah, KPM tawarkan...
bulan Mac ni start kelas opsyen yang aku pilih...
opsyen ape?...jeng, jeng, jeng...biarlah RAHSIA...
tggu surat jer...
doa2kan laah semuanya berjalan dgn lancar ye...

ketiga :
sekolah aku dapat guru jQAF yg baru je mendaftarkan diri...setelah 3 tahun menanti guru jQAF...
seorang lelaki bergelar USTAZ...puyyooohhh...smart...sweett...

baru berangan2 nak ngorat...
skali tu HAMPEHHH jiwa lara sebab...
dia MUDA...tersangat MUDA...
miahahahaha...

perakhiran cerita, USTAZ panggil aku..."KAKAK"...

kahkahkahkah...
ade can laa korang...

miahahaha...


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ hati2, MALWARE kembali menyerang...nanti aku singgah ke umah korang ye... ~

19 comments:

sahromnasrudin said...

tahniah!!! awak bakal bergelar graduan..pasti mak ayah awak bangga dengan awak kan..

ala, panggil je akak..padahal ustaz ada minat kat awak kan hehehhe

Cma Shiema said...

wah..tahniah ye murah rezeki..??
kakak??awwwsss..

ibuintan said...

tahniah dapat sambung belajar... moga berjaya


hehehe punah harapan ko?

nurkass said...

tahniah!!
rezeki WR..
patutlah tak jadi ngorat..musnah harapan..haha

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

dua tiga kucing berlari.....

....haaa jawab, jawab!!!!

KUREKURE COMEL said...

hehehe...mina pulak terlebih suka..
alhamdulillah...tahniah ye WR...


psl ustaz tu...ooppss..hehehe...

Anna said...

tahniah nurul....:)
i'm happy for you..

Yasminhamid said...

wahhhh... semua berita baik.. tahniah tahniah tahniah....akak tumpang gembira

Adinda Amy Sensei said...

as salam...

tahniah sis WR....semoga berjaya menggenggam ijazah nanti ye...kat skolah sy pun ramai juge guru2 yang berjaya masuk program PPG ni..hehe..tahniah buat semua..

waahhhh ada ustaz baru dtg ekk..apa ada pada umur kak...hehehhehe...

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Tahniah moga berjaya nanti..

wahida said...

tahniah sis!! tahniah atas ketiga2nya...

napa x tepek gambar ustaz tu...nak tgk jugak muka dia...ekekekek...

niesz said...

congrate akak, hope cita2 akak tercapai..amin..

kak, introduce la kat niesz..hahaha...

ghost writer said...

bestnya dapat sambung belajar lagi...

aku apsal asyik gagal untuk apply..
takper lar,aku kan traveller..

tahniah WR..

zati embong said...

No 1 jat tumpang suke.congrats kak!

No 2 jat suke plus jeles,nk gak..nk jd cikgu gak.bila ntah kpli nk bukak nih.

No 3 jat suke2 hihi..xbleh2 jat nakal,xsesuai dgn ustaz.mental dia nant.haha

Sasa Al-Sharif said...

tahniah, asyik selalu menang contest. terer la.

aku rasa nak ambik ijazah lagi la. itu pun kalau ada ijazah sarjana senireka header blog. hehe

hysman said...

warghhhh..

tahniah3...
dpt ke degree tu..
jelezzzzz....

nak soh saye kluarkn fakta ker auta?
atau fatwa?
cinta tak mengenal usia kak....
walupun 'kakak' dlm hati mungkin tersembur sayang...
wallawehhhh...

hahahahahaa

si para para said...

oh untuk orang muda macam saya je kak.hehe

apa apa pun tahniah ye..dah berjaya nanti jangan lupa saya pulak..hehe

Hunny said...

Banyak berita gembira.. Kak Hani tumpang gembira especiallay number 2.. number 3 pun ok, walaupun muda.ahahaha..

Fiqas said...

tahniah utk 1 dan 2...

utk yg 3 tu, nnt tunggu cikgu lain pulak ye...kut la yg datang nnt lagi hensem n smart.. ngeh ngeh ...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors